Sunny walks

Monday, October 31, 2005

Radio 538

Tijdens veel van mijn trainingstochten luister ik via mijn mobiele telefoon naar Radio 538. Zo ook gisteren. Omdat het zulk fanTAStisch weer was dacht Rick van Velthuysen dat er niemand zou luisteren. Met een spontaan SMSje hielp ik hem uit de droom! Er werd wel degelijk geluisterd zou ik al snel merken. Niet alleen belde Marlous me om in de uitzending te vertellen over mijn wandelavonturen voor de Kankerbestrijding, het leverde me ook 369 hits, veel lieve reacties van luisteraars EN een vermelding op www.rickschoptkont.nl op.

1 Comments:

  • At 6/11/05 11:57, Anonymous Anonymous said…

    ja..ja ...je eerste reactie hierzo!

    Tis leuk om te zien en horen dat je verknocht bent aan het wandelen. Ik loop samen met mijn gezin ook sinds kort tochten. Een prestatie voor mijn kids, 3 en 6 jaar,die de 15km Airborne hebben gelopen zonder mokken, puffen etc. Zij, mijn vrouw en ik vinden het net als jij en je vrienden heerlijk om ontspannen in o.a. bosrijke gebieden te wandelen. Jouw doel is mooi en die tocht van 100km ga je met gemak redden!

    Ik houd je site in de gaten en wie weet komen we elkander tegen op een van de vele wandeltochten!

    gr,

    Ro
    Boos.nu

     

Post a Comment

<< Home