Sunny walks

Thursday, July 31, 2008

€ 6.500,- naar KWF


Gisteravond heb ik de opbrengst van bijna 2 jaar veterverkoop overgemaakt op de giro 26000 van KWF Kankerbestrijding. Na de eerste € 17.500,- euro die ik in 2006 al overmaakte heeft KWF nu nog een extra € 6500,- in kas om te besteden aan onderzoek naar kanker. Ik hoop dat ze er veel goede dingen mee doen!

In totaal staat de Sunnywalks-sponsorteller hiermee officieel op € 24.000,- Een duizelingwekkend bedrag om trots op te zijn! Maar ook iets wat ik alleen nog lang niet voor elkaar had gehad. Dus bij deze ook een grote DANKJEWEL voor alle lieve familie en (wandel)vrienden die me geholpen hebben de afgelopen jaren! Met de veterverkoop, met de trainingen, met de wandelprestaties, met hun enthousiasme, met alles! Bedankt!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home