Sunny walks

Friday, July 20, 2012

Limited Edition 2012 Sunnywalks-veters!



Tijdens de Nijmeegse Vierdaagse van 2011 verkocht ik voor het eerst de Sunnywalks Vierdaagse Veters. Schoenveters in de officiele kleuren van de Nijmeegse Vierdaagse: groen en oranje. Het groene exemplaar met oranje opdruk en andersom.


Destijds had ik 2000 paar beschikbaar, maar al op woensdag (de tweede wandeldag) was ik uitverkocht. De veters waren een daverend succes onder de Vierdaagse wandelaars. Mede daarom heb ik voor dit jaar maar liefst 3000 paar laten leveren. Inmiddels staan er dozen vol veters onder mijn bureau te wachten op een nieuwe eigenaar. Ook wordt er alweer druk geknoopt zodat de veters als sleutelhanger aan diverse wandeltassen gehangen kunnen worden. De veters kosten 3 euro per paar, de sleutelhangers slechts 4 euro.


De online verkoop is inmiddels weer van start gegaan. Stuur je bestelling ovv je volledige adres per mail en je ontvangt een mail terug met betalingsgegevens. Maar ook "live" zullen de veters weer te koop zijn tijdens mijn trainingstochten of die van mijn "hulpverkopers". Op alle grote wandelevenementen zullen er één of meer verkopers aanwezig zijn, dus kijk uit naar grote hoeveelheden groen en oranje.

Uiteraard is de opbrengst zoals vanouds voor KWF Kankerbestrijding.
De actie wordt dan ook vermeld op de officiele actie-site van KWF Kankerbestrijding!
http://www.staoptegenkanker.nl/Sunnywalks-4daagse-Nijmegen-Veters

0 Comments:

Post a Comment

<< Home