Sunny walks

Friday, January 20, 2006

Supercool logo!!!!

Maurice (beter bekend als Maup), een DTPer die ik eigenlijk alleen nog maar virtueel ken via het Walkers4walkers forum meldde zich een paar weken geleden bij me per email omdat hij gezien had dat ik hulp nodig had bij het maken van een logo! Omdat hij "in between jobs" was en toch nog een paar weken niets te doen had, wilde hij me graag helpen...

Nou, ik denk dat hij er NOG spijt van heeft dat 'ie DAT ooit gezegd heeft. Inmiddels zijn we namelijk zo'n vijf logo's verder die ik allemaal spijkerhard heb afgekeurd. Te druk, te strak, te serieus, te vlak, te weinig sprekend, te nietszeggend, "geen goed gevoel bij", ik heb hem alles verweten wat er maar te verwijten viel. Ik voelde me elke keer onwijs schuldig door mijn negativiteit, maar ik wilde dat het nieuwe logo HELEMAAL "Sunny" zou zijn. Dat ik heel Nederland VOL zou willen plakken met de stickers waar het opstaat. Dat ik er vlaggen van kan laten maken en het op bandana's kan laten drukken. (En sommigen van jullie weten hoe ver ik daarin door kan draven).

Maar TOEN, na avonden lang heen en weer MSNnen, foto's sturen, uitleggen wat ik nou precies bedoelde, praten, meedenken en zeuren, toen eindelijk, eindelijk, eindelijk (zowel voor hem als voor mij ) kwam deze briljante geest met een logo waarvan ik dacht "JA MAUP, DAT IS 'EM". Uiteindelijk heeft hij hem daarna toch nog wat opgeleukt en zijn we er samen uitgekomen wat er miste!!! De link met het wandelen. Voetafdrukken! Beweging......

Het fine-tunen was klaar!

Ladies and gentlemen: I proudly present: MY NEW LOGO:
(Met heeeeeeeeeeeeeeeel veel dank aan Maup!!!!)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home