Sunny walks

Monday, May 22, 2006

Elfstedenwandeltocht, 205 km coming up!

De komende week loop ik de wandelvariant van de Friese Elfstedentocht.
Vijf dagen lang zal ik elke dag om 07.00 beginnen aan een nieuwe etappe van deze Tocht der Tochten. Tot 19.00 uur mag ik binnenkomen aan de finish.

Een week lang heb ik geen beschikking over internet en zal dus niet dagelijks foto's en verslagen kunnen plaatsen. Maar via wandelforum Walkers4Walkers zullen mijn belevenissen toch enigszins te volgen zijn.

Onder het kopje "Andere Wandelmarsen/Wandelmarsen in Nederland" vind je een onderwerp dat heet "Elfsteden Wandeltocht". Kijk daar voor een dagelijkse update over mijn vorderingen.

En als ik eenmaal terug ben met het Elfstedenkruis, komen de foto's en de verhalen vanzelf ook hier!

Tot volgende week dus. Ik heb er zin in!
Sunny

0 Comments:

Post a Comment

<< Home