Sunny walks

Sunday, May 14, 2006

Nijenburgh Wandeltocht, 30 km

Tocht: Nijenburgh Wandeltocht
Plaats: Heiloo (NH)
Datum: 14 mei 2006
Afstand: 30 km
Route: Heiloo, Noord-Hollands Duinreservaat, Egmond aan Zee, Egmond Binnen, Heiloo

Hoogtepunt: Deze tocht ga ik eens niet van rustpunt tot rustpunt beschrijven. Deze tocht was namelijk 1 groot hoogtepunt! Werkelijk ALLES zat mee vandaag. Het was prachtig weer. Helder, zonnig, warm, fantastisch! Ik liep met een van mijn liefste wandelvriendjes. Het parcours was afwisselend als nooit tevoren en bevatte niet alleen los zand en asfalt, maar ook bospaadjes, duinpannen, strandzand en hoogteverschillen. Duinen, zee, strand, bos, fantastische weilanden met kenmerkende Hollandse vergezichten en beeldschone woonwijken, alles was vandaag vertegenwoordigd.

Deze tocht gaat wat mij betreft de boeken in als de mooiste trainingstocht van mijn gehele wandelcarriere! Dus hou de site van de Noord-Hollandse Wandelsport Bond in de gaten en zorg dat je in 2007 OOK aan de start van deze bijzondere tocht verschijnt!

Hoewel foto's bij lange na niet weergeven wat ik onderweg allemaal gezien heb, wil ik ze jullie toch niet onthouden:









































































0 Comments:

Post a Comment

<< Home