Sunny walks

Sunday, April 09, 2006

Duinenmars, 25 km

Tocht: Duinenmars
Plaats: Den Haag
Datum: 8 april 2006
Afstand: 25 km
Route: Kijkduin, Scheveningen, Den Haag, Kijkduin


Al snel na de start klinkt perfecte marsmuziek!


Wind en regen, wat een slecht begin!


En het ziet er niet naar uit dat het snel beter zal worden...


De haven...


van Scheveningen


Het blijft maar regenen!


Geen kustplaats zonder vuurtoren.


In de verte doemt de Pier op.


En ook dit soort beelden zijn voor een kustplaats niet onbekend...


Kunst op de kade


Is het ooit iemand gelukt om dit gebouw RECHT op de foto te krijgen?!


Bij Madurodam wacht ik op de forummers van W4W die de 40 lopen vandaag


Geen Dixie in de buurt en TOCH moet ik aan Cor denken! ;-)


Een van de Twin Towers: Peter B


Maarten, de andere helft! Te groot voor een chica-foto...


Dan maar op de knieen voor Sunny!


Racoon (oftewel Marc) MET blonde stekels!


Zo'n hoed valt toch wel op Ed. Mijn paarse exemplaar gaat mee naar Nijmegen!


Het is dat hier een controle was, anders waren we niet eens gestopt!


Het zonnetje gaat schijnen en ik zie alleen nog maar lachende gezichten!


Je kan HEUS nog wel verder Maarten!


De Haagse Regah en z'n vriendje!


Dat lijkt nog best aardig...


Wat is de wandelbeer GROOT geworden!


De laatste pijlen...


Nog even die medaille scoren...


Maar dan is het eindelijk tijd voor bier!


Erik en Ed


Maarten


Marc


Peter en Heleen

3 Comments:

  • At 9/4/06 12:12, Anonymous Anonymous said…

    Wat leuk Sunny dat jullie door mijn "achtertuin" hebben gelopen. Helaas kon ik geen beter weer regelen, maar aan de foto's te zien is dat uiteindelijk toch goedgekomen ;-)

     
  • At 9/4/06 13:57, Anonymous Anonymous said…

    Ziet er weer gelikt uit Sun ook die foto van M Racoon kan ie gebruiken voor zijn avator, wist je touwens dat de vuurtoren van Scheveningen dezelfde soort is als die van Den Helder(huisduinen) allebei van metaal zijn er maar twee van in Nederland.

     
  • At 13/4/06 07:48, Anonymous Anonymous said…

    Dat ben ikke niet, hoor, die grote dikke beer! Ik ken hem wel, hij heet Leitje en zijn vrouwtje heet Babette. Leitje schrijft ook wel eens stukjes in het wandelblad van de RWV, maar ik ben en blijf toch de enige echte Wandelbeer! Lekker puh!

    Pootje van mij en groetjes van Danyell!

     

Post a Comment

<< Home