Sunny walks

Monday, August 07, 2006

Bornem: here comes Sunny!

In het afgelopen jaar heb ik meer dan 1200 km gelopen. Het waren mooie, gezellige, zware, heftige, prachtige en emotionele tochten. Ik heb er alles aan gedaan om deze missie te laten slagen! Last van zenuwen heb ik wel, maar ondanks dat ben ik er ook van overtuigd dat het me gáát lukken! Want hoe raar het voor een niet-wandelaar misschien ook klinkt, honderd kilometer lopen doe je volgens mij vooral "met je hoofd". En mentaal zit het helemaal goed! Ik ben er klaar voor. Nu alleen nog even wachten tot ik van start mag. Sunny is klaar voor Bornem, maar is Bornem klaar voor Sunny?!

En voor die die-hard fans die op 11 en 12 augustus per ongeluk niet in of rond Bornem aanwezig kunnen zijn: jullie kunnen me volgen op internet. Mijn startnummer is 0040 (en ja, inderdaad, mijn echte en volledige naam is Genevieve Duteweerd). En laat het feit dat ik in "het buitenland" aan het lopen ben je er niet van weerhouden me te suf te bellen en te smsen. De telefoonrekening kan me gestolen worden! Jullie support is heel, heel, heel erg welkom! Van vrijdag 11 augustus 2100 tot zaterdag 12 augustus 2100 uur, zolang als de batterij van m'n mobieltje het volhoudt!

3 Comments:

  • At 9/8/06 15:04, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Sun ik zal niet sms'en ik doe gewoon met je mee.

     
  • At 9/8/06 15:04, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Sun ik zal niet sms'en ik doe gewoon met je mee.

     
  • At 10/8/06 13:49, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Sunny,

    hier Paul uit Amersfoort.
    Ik zal je ook niet sms-en, ik loop morgen gewoon met je mee! Ik ga morgenochtend lekker vroeg weg, tentje neerzetten op de dodencamping, 's middags tukkie doen en daarna lekker tochtje wandelen. Als ik je nie zie, héél véél succes!!!

     

Post a Comment

<< Home