Sunny walks

Thursday, July 27, 2006

TOP sponsor: IVIO Personeelsbank


Wandelvriendinnetje Douwine werkt bij IVIO-Personeelsbank en diende mijn "project" bij haar werkgever in als sponsordoel. Een project wat iedereen aansprak vanwege een aantal redenen: Het goede doel, de sportieve prestatie en, net als IVIO zelf, een initiatief vanuit de Flevopolder. Douwine kreeg AL haar collega's zover mijn actie te steunen. Iedere medewerker zal garant staan voor een bedrag van € 500,- wanneer ik mijn wandeling van 100 kilometer zal volbrengen. Dat komt in totaal neer op een bedrag van € 5.500,-. Een bedrag om stil van te worden, maar ook extra zenuwachtig! Lieve Aimée, Jaco, Janneke, Hennie, Sandra, Sandra, Sarah, Marian, Marianne, Tessa, Richard en natuurlijk Douwine: Ik zal doorlopen totdat ik bij de finish ben, dus reken er maar op dat deze toezegging jullie bedrijf geld gaat kosten!!

2 Comments:

  • At 28/7/06 06:15, Anonymous Anonymous said…

    Dit verdiend eigenlijk geen commentaar alleen een heel groot APPLAUS.

     
  • At 30/7/06 13:41, Anonymous Anonymous said…

    Lieve Sunny,

    Kleine moeite en een immens GROOT plezier!
    Ik sta aan de route in Bornem, je kunt het!

     

Post a Comment

<< Home