Sunny walks

Thursday, October 04, 2007

De 80 van Maasland ff Anders....

In september had ik het nog over mijn "jaarlijkse" 80 km-uitdaging, toen ik aan de Kennedymars van Waalwijk ging deelnemen. Nog geen 30 dagen geleden schreef ik:

"Mijn woorden over dat ik het nooit meer zal doen neem ik dan ook terug. De woorden die zeggen dat ik maar een Kennedymars per jaar zal lopen echter niet! Daar blijf ik bij!"

Om nog geen maand later te moeten constateren dat niets zo veranderlijk is als de mens! Want morgenavond, 5 oktober, start ik mijn tweede "rondje om de kerk" van dit jaar! Om 2200 uur vertrek ik vanuit Maasland, met als doel om daar 2 lussen van 25 km en 2 lussen van 15 km later op zaterdag 6 oktober voor 1800 uur weer over de finsh te komen.

Helaas is het dit keer niet mogelijk me online te volgen, maar bellen en SMSen kan natuurlijk als vanouds zolang de batterij EN de reservebatterij van mijn mobieltje het uithouden.

Alvast en wederom bedankt voor jullie support!
Sunny

0 Comments:

Post a Comment

<< Home