Sunny walks

Wednesday, September 05, 2007

Coming up soon: 80 van de Langstraat, 80 km

Tocht: 80 van de Langstraat
Plaats: Waalwijk
Datum: 8-9 september 2007
Afstand: 80 km


Komende zaterdag (8 september) is het zover. Om 2100 uur sta ik aan de start van mijn jaarlijkse 80-kilometertocht in 20 uur. Voor alle die-hard (SMS) supporters: Mocht je niets anders te doen hebben op zaterdagavond en zondag; je kan mijn wandelverrichtingen online volgen op http://www.langstraat.nl. Mijn startnummer is 2295. Bellen en SMSen kan 20 uur lang (of zolang als de batterij van mijn telefoon het uithoudt), ik ben noodgedwongen wakker. Hopelijk kan ik jullie zondag rond de klok van vijf verblijden met de traditionele "100 bier" SMS, ten teken dat ik de finish bereikt heb!

Alvast bedankt voor jullie support!
Groeten
Sunny

1 Comments:

Post a Comment

<< Home