Sunny walks

Monday, March 27, 2006

Almeerse Voorjaarstocht, 40 km

Tocht: Almeerse Voorjaarstocht
Plaats: Almere
Datum: 26 maart 2006
Afstand: 40 km
Route: Fietspad, busbaan, brug, busbaan, fietspad, tunnel, fietspad, busbaan, brug, fietspad, busbaan, fietspad, brug, busbaan.

Verslag:
Misschien heb ik inmiddels te vaak in Almere gelopen om het nog echt goed op z'n waarde te schatten. De beschrijving van de route zegt wat mij betreft genoeg. Gelukkig had ik een paar van mijn liefste wandelvrienden bij me, zodat het toch nog een heel gezellig tochtje is geworden. Aan het gezelschap heeft het dus niet gelegen, maar de volgende keer sta ik gewoon weer wat vroeger op om eerst de polder uit te gaan met de trein! Want veel meer dan bruggen, fietspaden en busbanen (zonder bus!) hebben we vandaag niet gezien...Volgende week staat er een tochtje over de bollenvelden in en om Lisse op het programma! Ik kijk er nu al naar uit!

(Een verslag lezen van iemand die nog niet eerder in de polder liep? Klik dan hier (Nederland/2006/Almeerse voorjaarstocht).)





















1 Comments:

Post a Comment

<< Home