Sunny walks

Thursday, August 24, 2006

TOP sponsor houdt woord!



Toen ik hoorde dat IVIO Personeelsbanken me wilde sponsoren voor EUR 500 per medewerker kon ik een snelle rekensom niet nalaten. Met maar liefst 12 medewerkers zou dat neerkomen op een totaalbedrag van EUR 6.000!!! En daarvoor hoefde ik "alleen maar" naar de finish te lopen in Bornem. Dat me dat gelukt is moge inmiddels duidelijk zijn. Ik heb gedaan wat ik beloofd had. En dus was IVIO aan zet!

Maar ook voor IVIO geldt: "Als ze zeggen dat ze iets doen, dan doen ze het ook." En zo kreeg ik afgelopen maandag een prachtige cheque en werd het totaalbedrag keurig op mijn rekening gestort. Vandaar dat ik nogmaals het voltallige personeelsbestand van IVIO wil bedanken: Aimée, Jaco, Janneke, Hennie, Sandra, Sandra, Sarah, Marian, Marianne, Tessa, Richard en natuurlijk Douwine: Jullie zijn TOP (sponsors)!

1 Comments:

  • At 25/8/06 17:34, Anonymous Anonymous said…

    Je mag met recht trots zijn op deze sponsors, maar uiteraard ook alle anderen. GROTE KLASSE

     

Post a Comment

<< Home